mummy_mom islimm__66 ay aşırı yiyorum tatli.ilk aydan beri vazgecmedim.cok sukur sekerim yokmus.gunde 1 kare ulker sutlu cikolata,bir dondurma,2-3 bayram sekeri goturuyorum hic bisey bulamazsam.aynen devam 😂
bankaci26 islimm__66 yeme biliyorum çok güzel geliyor ama bebek aşırı kilo alıyor benim 3 hafta önde kilosuda kendisi de gelişimi de .. kilo iyi derler ama değl bence az ye abartmadan 😀
birceefe islimm__66 ben normalde her gün bir adet albeni yerdim. Çayın kahvenin yanında gelsin çikolatalar gitsin pastalar. Hamilelik başladığımdan beri canım asla çikolata istemiyor tatlı şeyler istemiyorum kendime çok şaşırıyorum 😇 ne kadar az yerseniz o kadar iyi çünkü çikolatada kafein mevcut elinizden geldiğince yemeyin 😇
Ebru_Al Yememelisin :( Az az ye şekerini yükseltme 💐 Bebeğin sağlıksız kilolar almasın daha küçücük yazık ona 😟
Feyzacbn islimm__66 bende çikolata mutlaka yiyorum 😊 bitterin diğerlerine göre daha iyi olduğunu duymuştum. Tatlı gibi şeyleri de şeker oranı az kendi yaptığınız besinleri tüketin bence 😍
BusraUras islimm__66 bende hamileliğimin başından beri yiyorum. Hamile olduğumu bilmeden bile ilk canımın istediği şey tatlıydı.
Fatmakara97 birceefe ayyy bende öyle bide midemi bulandırıyor hergün tatlı kurabiye yapan ben ne zamandır yapmıyorum daha çok ekşiden yanayım tatlıyla aram bozuldu siz kaç haftalıksınız cinsiyet belli mi
Fiknet islimm__66 gebelikte yenilen tatlı şeyler direkt olarak bebeğe geçiyor o yüzden sınırlandırma fayda var zira bebek fazla kilo alabiliyor suyu fazlalaşabiliyor ve de bebekte kalp ve iç organlarda hasara yol açabiliyor ya da kilosu fazla olursa mecburen sezaryen ya da erken doğum olabiliyor her şey kararınca olmalı fazlası zarar 🥰
Beyza97 islimm__66 bu tarz şeylerin normaldede hamileliktede hiçbir faydası yok ve aşırı yerseniz hem kilo hemde insülin direnci yapar kendimden biliyorum o kadar lanet bişeyki evden çıkamıyodum bi ara zar zor normal seviyeye getirdim kaç yıl sonra sizede tavsiyem çok arada tüketin gerçekten allah kimseye vermesin hayat kalitesini sıfıra indiriyo
Beyza97 islimm__66 anlıyorum hamilelikte daha farklı oluyo zaten mesala benim canımda pilavın yanında ekmek yemek istiyo 😀 ama eski günlerim aklıma geliyo geri çekiliyorum hemen hele hamilelikte hiç çekemem böyle ani şeker yükselmesini düşmesini çok zor soğul terlemek ani acıkmak halsiz düşmek bayılacak gibi oluyor insan
bankaci26 islimm__66 bende öyleydim sonrasında 32 . Haftada bebeğin kof şiştiğini yani sağlıksız çok fazla kilo aldığını söylediler diyeye başladım ama yinede yavaşlatamadık şimdi bi hafta beklicez ama büyük ihtimal kilo yüzünden sezeryan olacak kendini tutmaya çalış meyve ye
islimm__66 Beyza97 Aynen valla çok değişik bişey hamilelik hiç yemediğin sevmediğin şeyler bile yediriyo 😂
Beyza97 islimm__66 ya bide bişeye taktığınız oluyo mu mesala aşerme değilde 1 hafta yada daha fazla hergün menemen yemek istedim bu bir bende mi oluyo 😀
islimm__66 Ankaku Kaçamadım teyzeme anlattım oda bebek doğana kadar bekle belki herşey değişir düzelr dedi o zamanda olmadıysa çık git annenlere dedi kaldım öyle 😒