Nehir-Poyraz aynen bende öyle gittiğim sadece çevremdeki marketler onun dışında kimseyle muhattap olmuyorum🤦🏻♀️ ne bi komşuluk ne bir arkadaş sevemedim gitti burayı düşün 9 katlı binada oturuyorum 2019da gelin geldim daha bi kişi bile çalmadı kapımı🤷🏻♀️İzmir’i çok özlüyorum ailemi çok özlüyorum😔