Seydaisik kesinlikle haklısın kafadan çıkartmak, oluruna bırakmak lazım herkes öyle diyo. Âmin canım kalp atışınıda duyup kaybetmek gerçekten çok acı Allahım tekrar yaşatmasın kayıpları, tamamına eren süreç nasip etsin hepimize😌kalbin kadar güzel evlatlar nasip etsin rabbim sanada❣️Sen benden daha önce güzel haberi almayı bekliyormuşsun benim adetim 17 haziranda🙂