seyram sadece kendi hekimime değil, bir çok kadın doğumcu arkadaşıma sordum. Nadir tüketilen az miktarda alkolün bir zararı olmadığını söylediler. Zaten yukardaki bilgilendirme yazısında da sık tüketilmesi be belli konsantrasyonun üstüne çıkması sonucu zararları olduğundan bahsedilmiş. Biraz bizim ülkemizde tabu bir konu olduğu için belki de.. Çok yakın arkadaşım Londra’da jinekolog. Ordaki hamile kadın doğum doktorları bile haftada bir kadeh gibi tüketiyorlarmış. Ki ben çok çoook nadir tükettim. Bununla ilgili internette araştırırsanız bir sürü yayın bulabilirsiniz. Bahsedilen her hafta çok daha fazla alımı. Sonuçta şöyle düşünün. Apandisitiniz rüptüre olsa, apandisit ameliyatı olacaksınız gebeyken ve genel anestezi alacaksınız. Bir sürü gebe kronik ilaç kullanmak zorunda, operasyon geçirenler var. Şahsen 40 yılın başında bir kadeh şarap için hiç tedirgin olmadım. Ama en güzeli kesinlikle alkolden,sigaradan,rafine karbonhidrattan,hareketsizlikten,ilaçlardan,gdolu ve pestisitli gıdalardan,radyasyondan,çevre kirliliğinden uzak durmak tabi ki 🌸 💕