eeebruuu Korkma canım benimde 7 haftalık düşük riskim vardı hala da var ama iyiyiz şükür bende de leke ve kan gelmişti bende gittiğimde sıkıntı yoktu kalp sesini falan duymuştuk bende olsalar kullanıyorum o göbekten iğne korkma stres yapma arada oluyor öyle