Aysegul354 Ya üstüne gördün ya kimyasal gebelik 2 gun sonra beta baktir istersen. Yukselmisse ustune gormussundur dusuyorsa kimyasal gebelik. Bende yasadim kendimden biliyorum. Hakkinda hayirlisi olsun
sumeyraballl 38NURUM bizi de haber dar edin reglnz bitince kan verin güzel haberler bekliyrz benm annem de 6 ay benm üstüme adet görmüş 🙈🥰
38NURUM Ayse_donmez0 İnşallah üstüne goruyorumdur aaay yeniden bı heyecan bastı beni yarın yine mi kan versem
Seydaisik 38NURUM Kimyasal gebelik olabilir canım, değerlerin hızla düşebilir, başıma da geldi ordan biliyorum..
Nehir-Poyraz 38NURUM benimde 18.8 di sonra birqz arttı ama adet oldum kimyasal gebelikmiş bir hafta içinde sıfırlandı beta hcg iki günde bi kan ver acilde