mervedefne Mrb kızlar 35+2 günlük hamileyim agustosun ilk haftası gösteriyor takvim bakalım melek kızım ne zaman doğmak isterse sabırsızlıkla bekliyorum minigimi peki sizinki hanımlar 😊
1987gokce mervedefne 35+1iz çok şükür hersey yolunda ama hayattan soğutan, Şu son anlarda gözümden yaşı eksik etmeyen insanlar yüzünden zehir gibi geçiyor.
ilaydanurhavvat mervedefne bende 33+5 im ağustosun 14 dü son günüm. Ama bizimkinin başı çok aşağıda. Bir iki hafta daha bekler inşallah❤️🙏🏻
Alim mervedefne 34+2 haftalık hamileyim bende normal doğum olursa 10 Ağustos babasının doğduğu gün oğluma kavusacagim inşallah🤗🙏
mervedefne 1987gokce çevrenizdeki insanları takmayin sadece bebeğinizin düşünün bence tabi bilmiyorum ne yaşadığınızı ama bebek olunca herşeyi unuttusunuz inşallah 😊😘🙏
mervedefne Nebiyeee benimde aynı şekilde 4ağustos gösteriyor takvim ama bence temmuz sonu olacak gıbi hissediyorum 🙏😊 hayırlısı diyelim sağ salim dogsunlarda
mervedefne Alim ne güzel eşinizle aynı gün doğarsa çok anlamli olur inşallah aynı gün doğar bizimki denk gelmedi malesef ama çok isterdim öyle bişey olmasını 😊
mervedefne ilaydanurhavvat aynen bizimki de kız bu kizlar hep mi aceleci duyduguma göre erken doguyorlarmis 38. Haftada felan 😊
Reyyan Bende 34+4 haftalığım 8 /08 Doğum tarihi deniyo bakalım 🤔 ama bende sanki erken doğuracakmışım gibi bi his vardı demekki tüm hamişlerde var bu his 😉