Canım ben 5inci kullanmam da kaldım, üç ay devlet verdi günde bir defa, ilişki verdi uyguladık ama kalamadım, korona çıktı ara verdim, özele başladım günde iki defa içiyodum, ilk ay yine kalamadım, şubat ayında kullandım martta hamile kaldığımı öğrendim.. Tek yumurta gelişti 16mm küçüktü, doktor bu ay da olmazsa tüp bebeğe başlıycaz demişti, hiç ümidim yoktu, ki ikizlere hamile kalmıştım.(6+2de yoğun kanama yüzünden bi bebeğimi kaybettim) şuan 18+0 haftalık hamileyim, erkek bekliyorum 🥰.