Zeyna27 3. Kullanmamda hamile kaldım çok şükür. Hemde ikiz gebelik 🥰
Çatlatma iğnesi kullanmadım.
Gynositol kullandım sabah akşam.
Klomen bittikten 3 sonra kontrole gittim. 3 yumurtam oluşmuş. 1 hafta boyunca gün aşırı değerlendirin demişti. Her gün yarım avakado tükettim. Doktor ilişki önerdikten sonra havuç suyu, nar suyu, ananas tükettim. Beslenmeme dikkat ettim. Şekerli ve hamurlu yiyecekler yemedim. Diyet yapıyordum zaten. Battan 2 gün önce de hamile olduğumu öğrendim. 🤲🏻🧿🥰
Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻