Oznurkmnt sola yatıyodum o an mesela sağ tarafa geliyor orası şişiyor sertleşiyor çok hissediliyor zaten elinizi koyunca bi taraf havada bi tarafta hiç bişey yok. Bebeğin bi tarafa gelişini hissediyorsunuz bi anda aynı noktaya bi his geliyor zaten sürünüyormuş gibi. Bugünde sola sola geldi hep ama ağrım yok kasılam yok top gibi geliyor sola. Bir de arkadaşım 30 haftalık doğum yaptı bugün öğrendim bende 1 ay çocuk yoğun bakımında kalmış bebiş ama şuan çok iyiymiş bana moral oldu açıkçası sizlede paylaşiyim dedim. 1500 kilo doğmuş hatta ve hiç bir sorun yokken bizim gibi erken doğum riski olduğunu bile bilmiyormuş