Ben 23 te yaşadım çok Sancım vardı. 3 gün yattım hastanede ilaçlar serumlar geçti çok şükür. Ciğer geliştirici iğne yaptılar hala oluyorum bu arada. Prolotun iğne nidicart bi de bu ilaç baya iyi günde 4*2 verdiler. Şimdi 28 haftalığız ama devam ediyor risk o yüzden yatıyorum hep sadece tuvalete ve yemeğe gidiyorum