Zeynep_yvz Ben dün etiketleri kestim bugün yıkadım yarısını astım kurumalarını bekliyorum nasipse 2 güne dolabımız gelicek ozaman topluca ütülerim yerleştiririm diye düşünüyorum :) tüm işler bittikten sonra hastane çantası hazırlayacağım eksiklerimi tamamlayacağım 🙏🏻 Allahın izniyle inşallah 🌸
- haftadayım bende