4434 Yok yaa… inan ben burada okudum hep yorumları ne kadar etkilenmiyor olsamda hiç istemiyordum yaptırmak. Tadına laf eden falan çok vardı bilinç altıma öyle yerleşmiş kötü bir şeymiş gibi. Elmalı olandan içtim ben tadı bildiğin elmalı soda ile seven up gazoz karışımıydı yani 😍 zaten o içeceği içtikten sonra sana tokluk geliyor, bebişin kıpraşmaya başlıyor falan hiç burada abarttıkları kadar bir şey yok. Ben bir gün öncesi akşam 12ye kadar yedim içtim, daha sonra da bir şey yemedim suda içmedim ama diyorum ya sabah o içecek öyle bi tıkadı ki beni, öğlen 3te kahvaltımı yaptım düşün. Ki ben inanılmaz acıkan aç kalınca tansiyonu düşüp bayılan biriyim 🤣🤣