gulin-35 canım annem seneler önce en küçük kardesmde yaptırdı anneme yanlıs bilg verdiler şeker var dediler annemi rezil ettiler kac hastane gezdik o zaman annemi hastaneye yatırcaklardı meğerse ilk doktor yanlıs bilgi vermiş annem boşuna stres yasamıstı . Bunlar olurken annemin yanındaydım yaşadıklarını hatırlıyorum o yüzden yaptırma taraftarı dglm 😊