Bende 24+2 kıyafetleri yıkadım hurçladım bu hafta dolabımız gelince ütüleyip yerleştircem inşallah ana kucağı ve şifonyer de tamam. Araba ve puset te ilk oğlum dan var bu defa kızım oluyor ama yinede biçok şeyi kullanıcam mavi almamıştım 😂😂 bizim sadece kişisel bakım biberon emzik vs ve kendi ihtiyaç larım kaldı bide hastane çıkışı isimli ve hediyelik bunlar da zaten son aylar da olur ağırlaşmadan herşeyi halletmenizi öneririm.