Arkadaşlar merhaba ben 22 martta 28 haftalık doğum yaptım : bebeğim 77 gündür küvezde . Şok şükür hergün biraz daha iyiye gittti . Ama kalbinde ufak bi delik varmış ilaç tedavisi alıyordu yavrum geçen cuma taburcu olacaktık ama son dakika doktor aradı bekleyelim kalbindeki delik giderek açılmaya başlamış dedi. Bu sabah bi daha aradı anjiyo olması gerekiyor ama riskli bi operasyon dedi . Yıkıldım korktum çok kötü oldum ben hep en küçük sorunu bile buraya yazıp umut buldum kendime dualarınızı öyle çok aldık ki hamileliğim boyunca yine dualarınıza ihtiyacımız var kızımla 😞 aranızda böyle bi durum yaşayan var mı sağlıkla atlattınız mı ne olur yine umut olun bana 🙏 kızımın dualarınıza ihtiyacı var allahım bütün çocuklara hastalara Şafi ismiyle şifa versin şimdiden Allah hepinizden razı olsun 🙏