Hilalakar HazalKele 34+4 olduk sancılarım var bebek test olduğu için vajinama çok baskı yapıyor yürümekte zorlanıyorum ama gece uykumdan hiç uyandım hareketleri o kadar da rahatsız etmiyor beni ☺️
Slvrhsyn32 Rabia42 Aynen valla 2 gün kımıldamamıştı 2 ay önce falan eşim elini koydu konuştu anında tekme hayır yani kız babaya erkek anneye diyorlardı hani 😂
Hcrhatun HazalKele bende suan kontrolden yeni geldm 2.200 dedi 44 cm boyu 30 temmuz sezeryanla dogumum var premsesime😊
TBA34 Benimde ara sıra adet sancısı gibi sancı giriyo ama henüz sıklaşmadı bu sancılar.. vajinada batma hissi oluyor arada bi.. bide bazen sanki bebişim bi tarafıma toplanıyor gibi geliyo bana Bazen karnımın sağ tarafı kabarıyor gibi:)