yetbet Guneyinannesi1 bitkisel bir çay değil bahsettiğim. Evdeki kimyondan bir çay kaşığı kadar, kaynamış bir bardak suya karıştırıyorsunuz. Tabi çok sık da tüketmemek lazım. Doktorunuza da danışın tabi. Benim doktorum bi sakıncası yok demişti.
whitedream Guneyinannesi1 8 haftalığım bende de var afedersiniz büyük abdestte çıkartamıyorum karnım çatlıcak gibi😕 kanamam olduğu için yürüyüşte yapamıyorum 😔
1Tubii Guneyinannesi1 göbekteki şişlik gaz mı bebek mi die konuşmuştuk benim indi göbeğindeki şişlik gaz sorununda gitti. 1 hafta önce daha hamile gibiydim sizde durum ne acaba 😂