Guneyinannesi1 Kizlar 12+1 günlük hamileyim fakat karnim şiş… Göbeğimi icimede çekiyorum gitmiyor gaz olsa giderdi diye düşünüyorum 😆 aceba karnim mi çıktı diyorum anlamadım bu gazsa eğer ne zaman geçicek geçmedi bi türlü 😆
midekoruyucu Guneyinannesi1 15e kadar gaz çektim sonra şişkinlik gider dedim bu sefer bebiş kendini minik minik belli etmeye başladı 🤗
1Tubii Guneyinannesi1 Aynı durumdayım bende gazlıyım ve daha 12 olduk bugün ama karnım 20 haftalık gibi oysa zayıf biriyim. Adet olmama yakın karnım şişerdi olunca inerdi. Bebiş olunca o işlik kaldı ve yavaş yavaş daha da artıyor heralde inmeyecek artık ve bebek büyüdükçe daha da şişicek. 9. haftamdan itibaren pantolonlarım hiç kapanmadı çok erken oldu bende gebelik görüntüsü. Oysa zayıfım die 5 aya kadar anlaşılmaz heralde diye düşünüyordum ammaa🤔☺️
Elfelf475 Guneyinannesi1 ben düzenli kefir içiyorum onun etkisi var mı bilmiyorum ama ne gaz ne kabızlık sorunum oluyor çok rahatım başlarda bende de oldu sonradan kefiri keşfettim 😁
Guneyinannesi1 Betfer vallahi bende sürekli acı yerim o gazı engelliyosa gaz değildir bence 1 haftadir araliksiz aci yiyorum
-Papatya33 Guneyinannesi1 benim en bastan beri var. İlk zamanlara göre azaldı ama hala var şişlik. Ve daha önce gaz yapmayan şeyler artk cok gaz yapmaya basladı
yetbet Şu an 35.haftadayım. Hamileliğim boyunca yaşadığım en büyük problem gaz sorunuydu ilk haftalardan beri😣 kimyon çayı anında kesiyor tavsiye ederim 😊 emzirirken de kimyonu sık sık kullanacağız bebekte gaz olmaması için