Nejlavrl canım benimde ilk doğumumda 32.haftamda başladı sancılarım hemen ciğer geliştirici yapıldı 2 doz ilaç ve serumlarla 36.haftayı gördük çok şükür hiç stres yapma ama kendinide psikolojik olarak doğuma hazırla çantan hazır değilse hazırda tut hayırlısı olsun inşallah sen ve bebiş iyiyseniz gerisi mühim değil 💕🌺