Öncelikle çok geçmiş olsun. Normalde kaydolmamıştım foruma okuyup geçiyordum ama size bişeyler yazmak istedim. Nst ile ilgili çok bilgim yok ancak lütfen karnınızdaki bebekle bu trafik kazasını konuşun. Yani içerde ne anlayacakki falan diye düşünmeyin. İlerde travma olarak kalmaması için şuan yapacağınız onu sakinleştirmeler çok iyi gelecektir. Baya karşınızda bir varmış gibi karnınıza bakarak sesli olarak olayı anlatın. Bak böyle bişey yaşadık o esnada çok sarsıldık çok korktuk ama hepsi geçti artık güvendesin. Ben her zaman senin yanında olacağım çok mutlu olacağız sen çok güçlü bi bebeksin gibi rahatlatıcı şeyler söyleyin. (Benim ilk hamileliğimde yaşadığım bazı travmalar oğluma geçti çok hassas bir çocuk olduğu için ve 4 yaşında psikolog ile yardım alıyorum keşke biri hamileliğimde bana böyle bi tavsiye verseydi diye düşünüyorum belki çok daha farklı olurdu şuan tabi sizinki yüzde yüz kötü etkilenecek diye bişey demem ama tedbir açısından rahatlatmanızı tavsiye ederim) sağ salim bebişinizi kucağınıza almanızı dilerim. Ay çok uzun yazmışım. 😅