Sigaranın zararlarını konuşmaya gerek yok herhalde ama gerçekten bebeğe çok zararlı. İlaç içmekten farkı yok neredeyse. Toksik maddeler kanda ve hücrelerde zamanla birikiyor. Etkisi hemen görülmese de uzun yıllarda çıkıyor. Ben de içiyordum başlarda. Bırakma düşüncesine zorlamak canımın daha çok istemesine neden oluyordu. Doktorum da stresin de bebeğe dokunduğu için tiryaki annelere günde bir kaç tane serbest bırakıyoruz dedi. Ben de kendimi telkinle dedim ki haftada 1 tane içicem. Ama o günün gelmesini iple çekiyordum. Şimdi 27. Haftamdayım. En son ne zaman içtiğimi bile hatırlamıyorum. Eşim içiyor arada onu görünce aklıma geliyor. O zamanda hemen yürüyüşe çıkıyorum. Çok zor bir durum ama bebeği düşünmek yardımcı oluyor diye düşünüyorum.