albayrakceren canım bende ilk hamileliğimde içtim hemde baya yani vicdanımı döve döve içtim diyebilirim hem içiyorum hem bebeğim sağlıklı olsun diye dua ediyordum 36 haftalık doğum yaptım sigaradan veya değil bilemem kızım 15 aylık oldu sürpriz bir şekilde 2.ye hamile kaldım ama ilkinde de diyorum ki 2.kez hamile kalırsam sigarayı bırakıp öyle kalırım diyorum çünkü öyle bir anda kesemem 15 senedir bir fiil içiyorum bu hamileliğimde 12.haftama kadar içtim ama şöyle kendi kullandığın sigaramı değiştirdim nikotin azaltmaya gittim en son 0,1likten içiyordum hiç bir şey anlamıyordum 13 nisanda doğum günü gecemde istediğim kadar içicem istersem sabaha kadar ama ertesi gün bir tane daha içmiycem benim evlatlarıma benden başka kimse iyi bakamaz kendime hediyem bu dedim o gün bugündür içmiyorum 🧿 he kuduruyorum içmek için ama tutuyorum kendimi genelde aklıma gelmiyor eşime diyorum ki bir doğurayım inicem kafeye doğumdan sonra türk kahvesi sigara söylicem kendime keyif için 🤣 en azından nikotini düşük sigara içebilirsin keyif vermiyor sonra zaten ben bu sigarayı içeceğime hiç içmem diyorsun