FatmanurHas DonatAysegul benimde 6.gunum bende oyle rahat oturamiyorum. Yan yan oturuyorum.ayakta fazla kalınca ağrıyor hatta.
DonatAysegul FatmanurHas biz bugün 1 haftalık olduk ama tam anlamıyla geçmedi dikişlerim nasıl geçecek 🙄
DonatAysegul FatmanurHas plesanta için yarım saat uğraştılar canım benim biraz acılı geçti resmen içimden söküp aldı doktorumuz oğlumu 😁
FatmanurHas DonatAysegul bende bilmiyorum işte size soruyorum 😌😀 daha 6 gün oldu benimde. Senin kaç dikisin var peki 🤔
DonatAysegul FatmanurHas doktorum bir dikişin var dedi estetik dikiş yaptığını söyledi ama hiç bir dikiş gibi dikmedi ben anlamadım 😄
DonatAysegul FatmanurHas ben anlamadım nasıl 1 tane dikiş ama üç dört kere iğneyle dikti ben hepsini hissettim çünkü epiduralle normal Doğum yaptım ben