Rabia112 2inciannelik kızı erkeği fark etmez evladın hayırlısını versin Rabbim ❣️ sağlıkla kucağınıza alın hiç takmayın onları
deryakadri BlueButterfly bende Allah’ın izniyle ekimde doğum erkek 💙 Eylül ekimde doğuracaklar çoğunluk erkek duydum bende etraftan
Darkess deryakadri benim de doğumum ekimde olacak. cinsiyet öğrenmedim daha heyecanlandim icime doğan erkek , burda soylenen kiz 🥰
deryakadri Darkess ben en başından beri erkek hissetim bilmiyorum içime öyle doğmuştu etraftakiler de daha bi güzelleşmişsin oğlun olacak diyorlardı 18. Hafta da doktor pipisi var dedi 20. Hafta olduk bi kaç gün önce doktor erkek dedi burda da gülsen Mustafa Adlı hanımefendi erkek demişti bana dilerseniz etiketleyin size cevap verir diye düşünüyorum hayırlısını hep diledim böyle oldu çok şükür ki kızım da olsaydı aynı duygular içerisinde olacaktım ilk gebeliğim .
Darkess deryakadri bana kiz dedi gulsen hanim bakalim , hic fark etmez amma merak ediyorum butun belirtiler erkekken kiz olurmu diye))
Melisss07 3 arkadaşımın , bir yengemin, birde eşimin kuzeninin ben bizim kızımız olucak hiç erkek yok etrafimizda 🥰🌸
Esmabozkurt SERNUR Ben ablam yengem 2 kuzenim ve 2 teyzem hepimiz aynı anda hamile kaldik 1 kiz gerisi hepsi erkek bebek bekliyoruz 😂😂😂pandemi ilk senede bana vurmuştu babam bi kaza gecirdi vefat etti üzüntüden düşük yaptim bu sene tekrar pandemi bu sefer hepimize vurdu suan hamileyiz😊
SERNUR Esmabozkurt rabbim evladını evlatlarınızı sag salim kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 oh ne güzel Bi sürü cennet kokulu bebişler geliyor desene 🤭 Allah rahmet eylesin babana mekani cennet olsun inşallah 🤲
Sadece_anne Bizde de 3 hamile var ben dahil 4 birinin kızı diğerinin oğlu ben ve kuzenimin belli değil erkek hissediyorum herkeste erkek diyor ya bakalım hayirlisi 😊
A2973 2inciannelik malesef cnm benim eşim tek çocuk başka kardeş falan yok herkes bunda erkek falan diye çok konuştu ama kız dedi doktor benim için Bi farkı yok veren rabbim ne verirse hayırlısı inş ama insanlara bakarsan çok üzülürsün
Umuhn A2973 bnce herkesin bı kızı olmali kız evlat çok başka aileye düşkün merhametli oluyo bn ailemi çok düşünürüm ararım sürekli giderim abim öle değil
Sansyoncam 2inciannelik benimde öyle takıntım yok aslında ama ilk gebeliğim olucak nasipse ama işte çevrenin söylemleri biraz etkiliyor benimde kayınvalidemin bu 4. Torunu olucak eltimden ilk torunları var ⅘ yaşlarında erkek ben evlenmeye yakın bu hamile kaldı🤭 şuan kız torunu da oldu kızınında kızı oldu ama o uzak memlekette neyse benimde anlatmak istediğim kayınvalidem kız cocuklarını daha çok seviyor tabi bende. sağlık başka birşey ama kız evin neşesi ya cicili bicili bakalım🥰 benımde cinsiyet %90 kız dediler sevindim hani erkek olsa sanki sevilmeyecek gibi algı yarattırıyolar üzülüyorum bir yandan nasip göreceğiz artık
Kilicbebek Sansyoncam gerçekten kız çok başka ama benim eşimde hamileliğimi öğrendiğimizden beri oğlum oğlum diyor içinemi doğdu bilmiyorum öyle hissediyorum diyor. Ee kız olursa ne yapacaksın diyorum doğmamış çocuğun cinsiyet ayrımınyaparak hakkına girme diyorum alakası yok kızımda olsa başım üstüne ayrım yapmıyorum ikiside evlat diyor. Ama erkek mi olur bilmiyorum benim ailemde 4 kız kardeşiz 2’si önce kız doğurdu sonra erkek doğurdu bi tane ablam. Bende ilk erkeğim olurmu bilemedim annemin hiç erkek çocuğu yok hepsi 5. Ayında doğmadan anne karnında ölmüş. Tedirginimde aslında henüz öğrenmedik cinsiyetini biz sağlıkla gelsin sürecim sağlıklı kolay geçsin diye çok dua ediyorum
BlueButterfly balbocegimm 18 +3 haftalikti öğrendiğimde ben ısrar ettim doktor a da karnımı sallayıp haraket ettirerek gösterdi ksc dk uğraştırdı 😃
Insanne Umuhn bence şehire göre değişiyo altlarına hangi şehirde olduğunuzuda yazsanız iyi olur kızlar
Insanne Insanne yada bölgeye göre aynı bölgede yada şehirde olanların ki daha çok tutuyo gibime geldi benim