Canım aslında ikisi de evlat sonucta ama insan neyi olmazsa istiyor işte ben üçüncü hep erkek olur diye istemiştim tabi rabbim daha iyi bilir ikinci de de erkek dendi 7 aydan sonra kız denildi şok olmuştum ama kız evlat daha başka sanki öyle de alışmış olabilirim rabbim saglıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inş canım