mom11111 çook teşekkür ederim bu olumlu güzel mesajınız için ama ben birazıcık takıntılı bir insanım normal hayatımda da stresliyimdir 😬🙄 söylediğiniz gibi rahat olmayı çok fazla deniyorum ama biraz olmuyor tabi .. bu ay da inşallah hayırlısı olur şuna işlerimi hallediyorum ve bekliyorum eğer bu sefer gecikme 10 gün olursa kan vereceğim yoksa vermeyeceğim inşallah hayırlı haberler alırım 🕊