Asilllll merhabalar. Bende onceki hafta kan verdim bir hafta sonra sonuc alabilirsin dediler. Dediğiniz gibi randevuyu bir ay sonrasına verdiler banada. Ama ben devlete gidiyorum ozelde beklemenıze gerek yoktur sanırım. Ya da bir sorun olsa daha erken cagırırlar diye dusunuyorum