Ya kızlar Merhaba 2 li test yaptırdım sonuçlar 10 gün sonra çıkar dediler Dr dan çıkmıştım çoktan orada muayene bitince kan veriliyor ya az önce randevu kağıdına baktım sekreter 1 ay sonra ya randevu vermiş sonuçlar 10 güne çıkar dedi kan alınan yerdekiler sonuçları da mı 1 ay sonra degerlendirecek acaba yoksa ben arayip şimdi den 10 gün sonra ya da bir randevu oluştursam mi bakar mi kızlar özele gidiyorum bu arada özel no su vs yok şimdiye kadar 10 15 günde bir çağırıyordu hep şimdi bi ay sonra ya yazmış 5 kaybım var çok korkuyorum gitsem hem sonuç ogrenmeye hem muayne yapar mı özel de olsa açık açık bi konuşamıyorum herkes gibi nefret ediyorm bu huyumdan özele gidenler gerekirse no alıp gece bile arayan oluyormuş ne güzel😔