Umudayolculuk36 Ecemk66 bende covidde ilaç kullandım maalesef yeni evliydim 4ay sonra hamile kaldım son 1ayda denemiştik😂
6107 Ecemk66 Aralık ayının ilk haftası covid geçirdim, aynı ay hamile olduğumu öğrendim 😬 covid sırasında ilaç vs kullanmamıştım. Hamilelikte de ekstra bir ilaç kullanmadım bununla ilgili. Şuan 26 haftalığız. 😅
BegumIscanTunc Ecemk66 Ekim’de covid oldum ilk 3 gün ilaçları kullanıp sonrasında daha kullanmamıştım covidin 5 günü hamile olduğumu öğrendim şuan,32+5 haftalığız
busican Evittttt ben😄 Kasımda covid geçirdik eşimle aralıkta hamile kalmışım Ve öncesinde 2 yıl korunmadığımız halde çocuk sahibi olamıyoduk Her şerde bir hayır var dedikleri oldu herhalde çok şükür
busican Ecemk66 evet hatta covid için kullanılan ilacı enfeksiyon başladığından ikinci kez verdiler ve ikinciye kullandığım esnada hamile kalmışım
Merve2Asel Ecemk66 kullandım canım aslında 2.çocuk eşim istemiyordu covid için doktor gebe değilim dediğim halde test yaptı ona göre içersin dedi nebiliyim heves mi ettik bilmem sonra ilkde hemen kaldım 😂
Ecemk66 busican yaaa🙃🙃 bebişinizde sıkıntı olmadı değil mi ? Peki suan kan sulandırıc vs kullanıyor musunuz
busican Ecemk66 evet şükür iyiyiz 25. Haftadayız kan sulandırıcı corasprin kullanıyorum aralıkta oksapar kullanmıştım