Kereminannesiiiiiii Ilkayy bende joie markanınkini aldım normalde 3000 TL idi 2100 e düşmüştü 1 günde geldi çok beğendik
Caglarass Ilkayy Aynısı var bizde de. Sürüşüne bayılıyorum alırken yorumlardan korkmuştum ama. Güle güle kullanın 😊
Ilkayy Caglarass ben hiç okumadım yorum gititm beğendik aldım cünkü herkes cok farklı şeyler söylüyor ☺️
happypregnant29 Ilkayy bende aldım 1100 Dü benim indirim vardı. Çokta memnunum tabi çocukla sürmedim ama önemli olan hafif olmasıydı hafif geldi bana