Ilkayy Kızlar e bebekten bebek arabası aldım daha doğuma 4 ay var ama büyük şeyleri yavaş yavaş alalım ki sıkışmayalım dedik 1500 aldık kurduk cık tatlı hoş duruyor görünüşü baby plus travel bebek arabası
Gzmm14 Ilkayy Güle güle kullan canım. Ağır bir araba mı ya ☺️ Bende almayı düşünüyorum. Birde kiwi markasının gördüm ikisi arasında kaldım ☺️
Ilkayy Defnenaz buyur canım farklı renklerde var ben bu rengi tercih ettim [https://ibb.co/t47zJyF](https://)
Berrinsahinn Ilkayy merhaba gülerek kullansın bebişlerimiz.ben de aynısını aldım.hatta indirimdeydi 1300 e aldım.Şuan 1500 olmuş.
Ilkayy Berrinsahinn teşekkür ederim canım indirimi bekleyemedim ben zaten inmezler daha cık yükselir fiyatı dediler
Ilkayy Berrinsahinn iyi yapmışsın baktım herşey pahlışıyor dedim alim bari kenarda dursun. Dolar yükseldikçe fiyatlarda yükseliyor☺️
Ilkayy Mom047 iyi günlerde kullan canım işine karışmak gibi olmasın ama bence kurun eksik parça var mı bakarsınız zaten tekrar bozmadı çok kolay biz kurup eksik parça var mı diye baktık sonra geri. Bozduk ☺️