Firstlady Selam kizlar. 14haftalik olduk. Ben gobek herhalde diyorum ama instada 14weekspregnant yazinca hepsinin karni buyuk fotolar geliyor😂
Kuben Firstlady 18 de belli oldu yani evet o fotolara ben de bakıyordum baya baya büyük karınlı fotolar vardı 😃
41irem Firstlady bende 14+4 oldum şimdilik benimde yok yani minicik bi göbek var ama o da çok yemişim de göbeğim çıkmış gibi bişey yirmili haftalarda falan belli eder kendini heralde 😊
Mervisogretmen 14 haftalığım daha karın marın yok. 😂😂 İç karnın mı büyük derler öyle bir şey sanırım, anneme çekmişim. 😂😂
Bsraa_brt Mervisogretmen benimde oyle cnm ben 24 haftama girdikten sonra hamile olduğum anlasilir duruma geldi suan 28 haftaligm
Firstlady 41irem eskiden azicik karnim vardi zaten ama hafif kendim de zayifim). Bilemedim gobekmi bebekmi😅
Azramina21 Firstlady genelde göbeksiz kişilerde erken belli oluyor . 12 den beri çıkmaya başladı 14+5 olduk . Baya hamile karnı
Mugegem Ilk gebelik mi ikinci mi 😊 ilk hamileligimde belirgin birsey yoktu 25-26hafta gibi birden buyudu karnim simdi 16.hafta daha simdiden karnim kucukbir kavun kadar cikti
Aysenurctn32 Firstlady benim çok çabuk çıktı 2 aylıkken bile karnım vardı. Şuan 19+4 deyim görenler çok daha büyük sanıyor. Detaylı için randevu almaya gittiğimde ikiz mi diye sordu biri 😒
Firstlady Aysenurctn32 o zaman herkesde ayni olmuyor bazilarinda erken biliniyor bizim gibi, bazilarinda gec