AsilPrens bizim doktorumuz klima direk çocuğun üstüne gelmesin dedi birde şöyle birsey var çocuğu nasıl alistirirsan öyle gidiyor ben kışın bile çocuğuma hiç iki kat giydirmedim hergun yağmur bile yağsa mutlaka dışarı çıkardım çok şükür hiç hasta olmadi baslarda herkes çok laf etti yok çocuğu usutceksin yok hasta etceksin bilmem ne diye kimseyi dinlemedim şimdi herkes diyor ki çok iyi yapmışsın