AsilPrens mrb canım öncelikle kaybettiğin evladın için başın sağolsun rabbim bu evladına hayırlı uzun ömürler versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻Benim Temmuz’da ikinci doğumum yani iki kere Temmuz’da Doğum yapmış olucam rabbim nasip ederse inşaallah 🤲🏻 Ben zıbınları yarım ve uzun kollu şekilde aldım çorap bol bol ve ayaktan geçirmeli alt takımlar aldım hırka yelek tarzı şeylerde aldım çünkü Temmuz da olsa bebek henüz daha küçük olduğu için üşüyebiliyor bir ay ab sonra sıfır kollulara geçicem klima konusunda da çok fazla açma bence ne bileyim rahatsız edebilir belki üşümesin yavrucak nefes alabilen pamuklu tulumlardan giydirip üzerine inçe penye battaniye örtebilisn çok sıcak olursa eğer