Nehir0 ilk zamanlar bebek çok güçsüz oluyor memeyi tutamıyor ve süt birikiyor mastıt olabiliyorsunuz. Aslında çok çok gerekli mi değil ama göğsünüz çok dolduğunda cok ise yarıyor birde çalışıyorsaniz. Doğum izninden sonra bol bol sagip bebek için bırakmanız gerekir. Ben lansinoh 2li almıştım işimi baya baya gördü.