Nehir0 Merhaba elektrikli göğüs pompası aldınız mı alanlar hangi markayı tercih etti önerir mi veya önermez mi ? Kullananlarsa gerekli mi gereksiz mi ne der acaba? Teşekkürler.
Merinosunannesii Nehir0 wee baby aldım hem uygun hem cok güzel tabiki gerekli Manuel vardı chicco markasının sütümü iyi boşaltamadıgı için mastit oldum o yüzden gidip elektrikli aldıö keşke daha önceden elektrikli alsaymışım
AnnelikHayali Nehir0 lansinoh kullandım ben, öneririm. Çok memnun kaldım. Sağım öncesi masaj da yapıyor göğüsleri uyarıyor.
Nehir0 Merinosunannesii çok geçmiş olsun ben manuel hiç düşünmedim ama almak gerekir mi ve getekirse hangi marka hususunda kararsız kaldım da
fatmaaozen Daha kullanmadım ama yorumlarına güvenerek uygun fiyatlı olması sebebiyle de linkte eklediğimi tercih ettim. Kiwi marka. https://ty.gl/kjzqdbk
Anesanne Ben lansinoh aldım yorumları çok iyiydi ama henüz kullanmadım. Bi arkadaşım kiwi almış ve kullanıyor çok memnun. Fazla para vermeye hiç gerek yokmuş diyor
Nehir0 AnnelikHayali çok hassas bi ürün diye okudum ufak bi darbede bile sıkıntı oluyormuş doğru mu acaba
Wishuponastar Nehir0 mamajo kullanamam bi arkadaşımın pompası bozulmuştu. Memnun kalanlar mı var çevrenizde o açıdan mı mamajo düşündünüz acaba?
fatmakolay Nehir0 yok kullanmadım ama kullananların yorumlarına bakarak aldım çok fazla olumlu yorum vardı
Nehir0 Ogretmenanne35 ben de sizin gibiyim öğretmenim sınıfçıyım süt izni de yok bizim tam gün ondan almak istiyorum
Busraa89 Nehir0 ben kiwi marka aldım A101 online sitesinde mevcut çok uygun fiyatı çekim gücü bence iyi daha kullanmadım ama memnun kalırım diye düşünüyorum çok fazla para vermeye gerek görmedim açıkçası
dthealthy Nehir0 ben kraft aldım civilden memnun kaldım zaten ilk etapta manuel olmuyor maalesef elektrikliyle boşaltıyorsun
Nehir0 dthealthy kraft da baktım ben netten esasen fiyatı da uygundu ama kullanan duymadığım için iyi midir diye tasdik edemedim
dthealthy Benim doğumum acil ve erken olduğu için bulunduğum yerde ebebek kalmamştı civilde bulduk elektrikli yoksa bende lansinoh almayı planlıyordum
[silindi] Nehir0 ben spectra çiftli pompa aldım. Yurtdışında çok tercih ediliyor. Medela ile kıyaslayanlar olmuş. Henüz kullanmadığım için yorum yapamıycam.