AysenurAydogdu bende çok heves ettim ama herkes dedi ki bebek dönmeye başlayınca çok sıkıntı oluyor en fazla 5 6 ay kullanırsın
Onun yerin e chicco anne yani aldim
Hem çanta gibi yanında da gittiğin yere taşıyorsun
Indirim vardı 800 'de 360 düştü onu yakamadım.aldim
Oldu ki yolculuk olur annenize gitmek isterseniz katlanıyor
Henüz kullanmadım Allah ım sağlıklı günlerde kullanmayı nasip eder ıns ama kesinlikle çok kullanışlı gözüküyor yatak.odam da hemen yanında bakabilcecgim