canım insallah sağ salim hemencecik doğurursun beklemezsin. benim 2 cm acıklık nisan geldi neredeyse 3 haftayı geçti 40. haftayı gördüm hala doğuramadım cok sinir bozucu oluyor öyle olunca 😂 insallah hemencecik sağlıkla dünyaya getirirsin bebeğini senin haftanda ileri iken olmus kolay dogum olur allahın izniyle