minikkusum-2021 24 aylıkken ayırdım aslında o hep hazırdı ama ben onsuz yatmaya hazır değildim 🙈bi yazı okudum 2 yaştan sonra anneyle bir yatan çocuklarda özgüven eksikliği oluyormuş diye o an karar verdim. Oğlum mickey mouse u çok seviyor yatağına mickey mouselu nevresim takımı aldım aa bugün mikili yastıkta yatalım üstümüze miki örtelim birlikte uyuyalım diye diye yatağına alıştırdım 1 hafta gece çok kalktı sonra mucize gibi akşam yatıp sabah uyanmaya başladı çok şükür ☺️