Merhaba kızlar tekrardan 🙋🏼♀️ bilen görenleriniz vardır belki son zamanlarda özellikle doğum başlasın diye yapmadığım şey kalmamıştı ahududu yaprağı çayı, squat, çömelme, Hurma yani aklınıza gelebilecek herşeyi düzenli yapıyordum ama oğlumun gelmeye pek niyeti yoktu 39.haftada artık suyum azalmaya başlamıştı bebeğin hareketlerinide bir gün önce azaldığını farketmiştim ertesi gün doktor kontrolünde nstde hareket çıkmayınca doktorum bişey yiyip içme akşama alabiliriz hemen bebeği dedi o kadar çok heyecanlandım ki eşimle 😅
Sonra bizim bebiş hareket edince artık gün belirleyelim dedik 2 gün sonrası için karar verdik yani 3 hazirana ❤️
Gece ne ben ne de eşim uyuyamadık zaten sabah 7 itibari ile de yeme içme olayını bitirmem gerekiyordu 6 buçukta kalktım hafif bi kahvaltı yaptık annemle eşimde yeni uyuyordu o ara saat 9 bucuk olunca eşimi uyandırdım giyindik son kontrokkerimizi yaptık evden çıktık 11 gibi hastanedeydik 10 15 dk sonra odamıza çıktık annemler odayı süslerken bende nstye bağlandım ilk defa bebeğin kalp atışları 180i buluyordu sancım tavandaydı sanırım heyecandan😬 sonra doktorum geldi 10 dakikaya kadar alacağız diyince o an panik mutluluk korku ne varsa yaşadım 😅 ameliyathane kapısına kadar eşim eşlik etti orda ağlaşıp vedalaştık içerisi aşırı soğuktu önce damar yolu açtılar sonra Anestezi uzmanı kendini tanıttı bebeğim hakkında sorular sordu sanırım rahatlamam içindi sonrasında spinal kısmına geldik tam 5 kere malesef iğneyi sokup çıkardılar ama tamamen benlik sorun çünkühem korkudan hemde soğuktan titriyorum sabit duramadım sonra anestezi uzmanı gelip omuzlarımdan bastırdı tuttu kıpırdamamam için ondan sonrası tam bir sıcaklık 🤩 hemen uzandırdılar ama ben yine panikteyim diyorum ayağımı oynatabiliyorum normal mi hissdykrum normal mi diye sorarken anestezi doktoru hayırlı olsun başladılar dedi🤭 bebeğini gör sonra sakinleştirici yapıcam sana dedi bende sakin kalmaya calıstım ama sanırım çok panik ysptım ellerim hep titredi uyuştuktan tam 10 dk sonra oğlumu gördüm o kadar güzeldi ki sonra temizleyip yanağıma koydular oğlumu ağlarken birden sustu yanağıma gelince o an anne olduğumu anladım sonrasında dikim işleri başladı sakinleşmiştim biraz daha iyiydim o yüzden sakinleştirici istemedim sonra bebiş gitti ilk kontrolüne arkasından ameliyathane neşelendi istediğim bi müziği açtılar herkes konuşmaya başladı derken yarım saat sonra falan benimde işlemlerim bitti odama geldim oğlum odadaydı hemen ebeler geldi ilk emzirme için şeffaf bi sıvı geldi ama bi yandan da yok gelmiyor sütüm gidin mama alın hadi çabuk bebek aç ememiyor diye diye kendimi strese soktum gerçekten emzirdikçe o sıvı artıyor sanırım ağız sütü deniliyormuş onada gece iyice artmıştı o gelen ilk sütüm akşam 9 bucuk 10 gibi ilk yürüme için ebe ile hasta bakıcı geldi inanın hiç canım Acımadı desem yeridir gayette güzel kalktım başım da dönmedi koridorda 2 tur atıp odada devam ettim böyle böyle açıldı iyice bacaklarım ha birde öncesinde sondayı çıkardılar takarken de çok hissetmemiştim çıkartırken daha çok acıcak diye beklerken tamam dedi hemşire AA dedim bitti mi ben daha korkunç bişi bekliyordum 😅 sadece ilk çişi yapmak biraz zor oluyor ben 3. Denemede yaptım yani az bir acı hissediliyor o kadar oda aman aman bişi değil gece böyle geçti tabi ağrılarımda başlamıştı ama ilaçla iğne ile çözüyorlar ağrı kesiciden sonra zaten hiç bişeyin yokmuş gibi ayaklanıyor insan bütün gece hastanede de uyuyamadım ben hariç herkes uyudu🤭 ertesi günde artık biran önce eve gitme isteği vardı sanki bebişle daha rahat daha iyi olacaktık son kontrolüme doktorum geldi tekrar pansuman vs yapıldı sonrasında kan sulandırıcı iğne yapıldı evdede yapmam için verildi malesef 😑 bi hafta boyunca günde bi kere yapacakmışım, ilk gün emzirme açısından zor geçsede dün sütüm geldi bebeğim de kavramayı öğrendi ben ağzının içine meme vermeyi öğrendim bugün herşey daha iyi gerçekten 1 2 gün bile çok İyi geliyor herşey daha iyi oluyor
Şimdi kucağımda uyuyor minik meleğim Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu tattırsın doğuracak olan arkadaşlara da Rabbim yardımcı olsun