YuvarlanamayanPandaa Meryem310321 benım düşük erken doğumdan dolayı erken oldu ama normalde 35 de falan yapılıuor
ballanne 19+5 teyiz elhamdulillah doğum 26 ekim gözüküyo ama günü gününe doğan bebek çok azmış :) ekim ortaları olur herhalde :)