YuvarlanamayanPandaa Meryem310321 ikinci gebeliğim canım ilki sezeryandı çatı darlıgından mecburi yanı 🥰
YuvarlanamayanPandaa Esra2288 rahım krampı canım o bendede haftalardır var bazen dayanılmıyor doktor ileriki zamanalrda iğne ile geçer dedi
mommasBoys Meryem310321 bende ekim sonu kontenjanından 😅 18+6 domates 🍅 ama yarın ne olacağımız hakkında bi fikrim yok 🙈😍
YuvarlanamayanPandaa Meryem310321 benım düşük erken doğumdan dolayı erken oldu ama normalde 35 de falan yapılıuor
Ebru_ylmz Meryem310321 19+2 mango olduk bizde 🥰 peki bebeğinizi hissediyor musunuz ben 18+4 de hissettim gibi karnında hareketler oldu pıt pıt ediyodu sanki her gün hissediyordm dünden beri yok merak ettim
Sita3434 Anesanne bilmiyorum doktora gideceğim ben kasılma oluyormus böyle olunca sizin ne sıklıkla oluyor