Gamzeadnan ağrı elbette oluyor biraz zorluyor ama bağırmak yerine nefes alıp verirseniz daha rahat oluyor doğum başlayınca da sancı geldiğin an ayağını çekebildiğin kadar karnına Çek ve ıkın dört defa üfle örneğin üf üf üf üfff sancı girdiğinde bana bölge yaptırıyorlardı doğum başlayınca karnıma kadar ayağımı çekmemi ve ıkınmamı söylediler 1 saat ıkındım ben İnan o kadar fena değil o an insana bi güç geliyor evet canın açıyor ama kendine ben bunu yapabilirim dersen yapıyorsun hiç korkma ben ne ara oldu bitti dedim resmen