metehaninannesiii ben jorabebe yaptırdım instagramdan 10 lu set henüz kızım doğmadı kullanmadım ama kalitesi çok hoşuma gitti 10 lu seti 200 tl ☺️ Sadece çok yoğun bir bayan sıra bekliyorsun ama önden ödeme alıp bekletmiyor sıra sana gelince ödemeni yapıp senin ürününe başlıyor ve 2 günde bitirip kargoya veriyor ☺️