Sita3434 benimde 24. Hafta baya baya fazla oluyordu ama rahimin kendini açması için bu kadar fazla oluyor demişti doktorum, 38. Hafta doğum yaptım, korkmayın inşallah bir şey olmaz 😁🌺bir de erken doğum riskim vardı, progestana başlamıştım26. Haftadan sonra, ve magnezyumada belki sizide biraz da olsa rahatlatacaktır.