Rahim büyüdüğü için iç organlara baskı yapıyor ve yukarı doğru itiyor ve kaburgaya baskı yapıyor ben 13. Haftamdan beri hissediyorum o batmayı ağrıyı doktor yağlı baharatlı ağır şeyler yeme dedi zaten gebelik şekerim de çıktığı için diyet yapıyorum ve inanılmaz etkisi oldu çok nadiren oluyor artık ve dayanılmaz bir ağrı değil