Selma_aygun Selam kızlar 28+3 olduk bugün çok şükür ama dünden bu yana sağ ve sol göğsümün altı kaburgalarım ağrıyo özellikle sağ taraf nefes aldıkça batıyo sanki başına gelen var mi neyin nesidir bu kontrolume 18 gün var daha acile gitmeli miyim yoksa
Kirazkiraz Selma_aygun kardeşimde aynı şekilde ağrısı vardı bebeğin ters dönmüş hatta sezeryan olacaksın demişlerdi o yüzden ağrıyormuş şimdi düzeldi şükür hatta kardeşim başını orda hissediyorum zaten diyordu :) yinede için rahat etmeyecekse git baktır canım💌
gulnihal89 Selma_aygun dün ben de öyle oldum. 28+2 yim. O kadar sinir bozucu bi ağrı ki. Sanki şiş batırıp döndürüyolar kaburganın içinde. Bebek ters durunca ağrılar çok oluyomuş dr dedi. Bide kaburgalar esneyip genisliyomus hamilelikte. Ondan agriyo. Ama etrafımda benden başka kimsede olmamis. 😒 forumda gordum olanları.
[silindi] Selma_aygun bebegin iyice buyume ataklari yaptigi dönem birden daha cok büyüyor karin genislerkeb normal kaburga ağrısı
Fatosef Selma_aygun 34+4 um o kaburga batar gibi ağrıyı 1 buçuk aydır çekiyorum. Hayatımda böyle kötü bi ağrı görmedim. Başı göğsümün altındaydı dönmüş ama yine de geçmedi ağrı. Bi çözümü de yok malesef doğuma kadar sabretmekten başka 🤷♂️
Selma_aygun Kirazkiraz teşekkür ederim canım devam ederse gidiyim bı olmadı ne oluyo diye düşünmektense
Selma_aygun [silindi] hayırlısı olsun artık hakkımızda bebisler sağlıklı olsunda buda geçer öyle böyle
Hamileadayibiranne Selma_aygun aynı sorun bende de olmuştu doktor bebeğin başı yukarda olduğu için baskı yapıyordur demişti
Selma_aygun Hamileadayibiranne bebek başı yukarıda olabilir gerçekten ztn 3 gündür de harakatleri daha çok vajinada hissediyorum ve ayaklarıyla tepindigini düşünüyorum 😊
KZeynepk Selma_aygun canım benimde sağ kaburgamda ağrıyo acıyo ama ben aldırmadım çocuk büyüyo alanı daralıyor diye düşündüm 28+2 de doktora gittim kafasını aşağıya çevirmiş ayaklarıyla itikledikce öyle oluyomus ama nefesimle alakalı bişeyim yoktu
Selma_aygun KZeynepk benimkinin ayakları aşağıda heralde 3 gündür hareketleri vajinada hissediyorum aşağıya bastiriyo velet
Glsh2597 Selma_aygun Bende dün gece aynı ağrıyı yaşadım sağ tarafıma nefes aldıkça batıyordu daha önce de 1 kere yolculuk sırasında oldu hemen sol tarafıma yattım karnıma dokundum oynadım çikolata filan yedim bebeği hareket ettirmek için sonra düzeldi
Selma_aygun Glsh2597 ya ne o pozisyon değiştirme olayını bende denedim ama 3 gündür pozisyon degistirmiyo hep aşağıda hareketleri bı tekme salliyo kendimi tuvalette buluyorum
KZeynepk Selma_aygun bende öyle diyodum canm benim kız elleriyle de aşağılarda sürekli hareket halinde😂yukardan ayaklar aşağıdan eller durmuyor😂😂😂
Lezginka Selma_aygun tam 28.haftamda öyleydim. Zamanla hafifledi ve geçti. Bakıyorum aynı haftalarda benzer şikayetlerimiz oluyor. Sanırım hamileliğin olağan süreci bu
Selma_aygun Lezginka evet biraz internetten araştırdım da şimdi olağan seylermis ve gebeliğin yolunda gittiğinin işaretiymis
112Nur Selma_aygun normal aslında bebeğin tam büyümeye kilo almaya başladığı zaman oluyor 29+3 üz bizde de var kaburga batması oturunca oluyor genellikle☺️
Selma_aygun 112Nur evet oturunca artiyomus rahimle birlikte kaburgalar ve göğüs kafeside büyüyomus ve aşağıdan minnak bebisler yukarıdanda göğüsler baskı yapıp bu ağrıya sebep oluyormuş