balkiz12
11 gün oldu benimde doğumdan 1 hafta sonrası falan çok ağrısı oldu dikişlerin açılma ihtimalini bile düşündüm ondan mı ağrıyo acaba diye. İnternetten araştırdım tuvaletten sonra ılık suyla yıkayıp batikon ile pansuman yapmaya başladım biraz rahatladım dün gecede rahmin iç kısmı çok kaşınıyodu iç dikişimde var o iyileşiyo galiba diye düşündüm galiba deri birleşirken ağrı yapıyo diyorum artık 🙄 bide kuzum doktor beni kontrol için çağırmadı ben bi gidiyim diyorum korkuyorum da kontrol nasıl oluyo sadece karşıdan dikişe mi bakıyo 🤔