balkiz12 Bende ilk doğumumda aynı şeyleri yaşadım daha sonra yumurta kadar şişti ve ne oturabildim ne yatabildim 1 ay sürdü diyebilirim sonra iltihap akmaya başladı ve geçti, iç ve dışında dikişlerim vardı sanırım etler birbirine kaynadığı için öyle oldu çünkü kontrolde bana da doktor herşey iyi demişti ve sürekli dikiş yerinde acı hissediyordum 4 ay sürdü eşimle ilişkiye hiç giremedim bu acı yüzünden inşallah çabuk iyileşirsin şimdiden geçmiş olsun. Bebeğini Allah analı babalı büyütsün inşallah